vrijdag 27 juni 2014

buigen of breken?

"Mooi! (En op het juiste moment, dank je)."
"Mooi! Klinkt tegengesteld, maar ook krachtig."
"Mooi!"
"Ow, hier moet ik even over nadenken hoor."
"Waar!"
"Mooi!"

Een aantal reacties op Instagram waar ik regelmatig de #quotevandeaandachtgever deel.
De reacties mocht ik ontvangen n.a.v. deze quote:



Voor de aandachtgever heeft deze quote een bijzondere betekenis en roept het een warm, dankaar en vrij gevoel op; over een strijd die niet meer gestreden hoeft te worden. Hoe jij deze quote leest, wat er bij jou opkomt, wat je erbij voelt....Alles is goed.Misschien zegt het je niet zo veel. Kan je er niks mee. Of gebeurt er juist heel veel. Komen er gedachten vrij. Krijgen gevoelens de ruimte. Laat het maar gebeuren. Het is altijd goed.

Op pinterest  heb ik voor jou alle #quotevandeaandachtgever op 1 bord bij elkaar gezet. Ik hoop dat ik je met mijn woorden kan inspireren. Welke is jouw favoriet en wat maakt het bij jou los? Ik zou het leuk vinden als je het mij laat weten. Zo inspireer jij mij ook weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten