woensdag 7 mei 2014

Onze platte familie!

De eerste tweets via @mamametaandacht gingen eruit en de eerste volgers een feit. Nu ook het eerste blog.
Om het mezelf niet al te moeilijk te maken gewoon vanaf het blog van @metaandacht.

We hebben 2 weken vakantie en waar we de eerste week heerlijk bivakkeerden op een gezellig recreatiepark en ik niet naar de kids (ik vind het prima om dit woord te gebruiken) om hoefde te kijken, is dat deze week wel anders. Het 'zelfvermaak' is ver te zoeken en ik dank - vul zelf maar iemand in - op mijn blote knieën voor sites zoals Pinterest (top!) en Freubelweb. Creatief bloed stroomt wel door deze moeder haar aderen maar om elke keer weer iets leuks te verzinnen....Ach je begrijpt het wel!


Vandaag maakte we een heuse platte familie. Papa, mama, opa en oma kregen een mooi plekje naast jongetje en meisje. De kat ontsnapte ook niet aan het geheel (zelf hebben we een hond). Later kwam daar ook nog een lamp, een kast (zodat mama zich daarachter kon verstoppen), voederbak voor de kat en handtas voor oma bij. Erg leuke knutsel waar ze nog leuk mee kunnen spelen.



De kids schminkte elkaar (gelukkig voor mij bleef ik deze keer schminkloos) met vooral nep blauwe plekken en wonden met hechtingen.
En mocht je nu van plan zijn het songfestival te gaan bekijken, alleen om de vrouw/man met de baard te zien, doe geen moeite, ze is niet in Kopenhagen maar gewoon bij mij thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten