donderdag 21 maart 2013

Niet perfect! Gewoon vooral héél eerlijk!


Mijn blogs moeten korter; omdat ze te lang zijn. Dan haken mensen af. Het moet dus kort, spannend en interessant. Weg met die lange blogs. Ik begin gewoon opnieuw en ik ben er over uit wat en waarmee ik de blogs ga vullen.

Ik ga het over mij en mijn gezin hebben. Een onuitputtelijke bron van informatie.

Gewoon vooral héél eerlijk. Het is namelijk niet altijd koek en ei.


Wij zijn een heel gewoon gezin. Wij doen dingen die andere gezinnen ook doen (reageer aub op mijn blogs als het er bij jullie anders of hetzelfde aan toe gaat). Ik geef je een kijkje in ons leven. Maar niet;  de-hier-gaat-alles-goed blogs. Nee! Gewoon vooral héél eerlijk. Het is namelijk niet altijd koek en ei. Niet alles leuk en even prachtig.

Soms is alles gewoon heel erg !grrr_#$!bah!bleh! Gewoon ontzetted !grrr_#$!bah!bleh!. *Oke duidelijk punt gemaakt ophouden nou*

Een kijkje in het leven van een moeder die het niet (meer) perfect wil hebben maar toch best wel een soort van goed en gezellig. Met een geweldige, nog steeds aantrekkelijke, maar soms (lees vaak) niet begripvolle partner. Met niet altijd even goed luisterende, bloed onder nagels vandaan halende, te gekke lieve schatten van kinderen. Waar het huis niet altijd netjes is. De bedden niet altijd opgemaakt. De was wel gewassen maar de weg naar de kast niet vind huis.

Dus kom nog een gezellig langs voor mijn korte (dat beloof ik) berichten over wat we meemaken.

Dan mag je nu afhaken! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten